Honeymoon is a psychological drama, a conclusion of a film trilogy consisting of previous Kawasaki's Rose and Innocence. The common theme here is a reflection of guilt and possibilities for forgiveness. The intimate story of Honeymoon takes place in one afternoon, night and next morning at a family cottage. We're at a wedding celebration which is disrupted by an uninvited guest.The story is conceived as a metaphor for social (im)possibility of getting over a tragic past.