Stacho is serving a couple-year prison sentence. An open conflict arises in his cell. Marta, who lives with his mother, begins an affair with a young Irishman named Liam. Stach’s mother commits suicide. Stacho gets a compassionate pass for two days. He goes home where he meets his father, who he hasn’t seen for a long time. The night before the funeral a meeting occurs between Stach, Marta, their father and Liam. This meeting reveals many of the family’s secrets.