Melancholy and humour characterise this tale of an aging doctor who, for over forty years, has been devotedly tending a bizarre “domestic grave” containing his beloved wife. When she died young, Alfredo had her body cryogenically frozen, convinced that progress in medical science would one day be able to bring her back to life.