Deputy Leifur is a total wreck. Nonstop parties, hangovers, sexual escapades and drug abuse have gnawed his life to the bone. He decides to throw his last party before entering rehab. How will it turn out? An expressive and highly distinctive film which morphs into a delirious, hyperbolic nightmare.