A new level of consciousness is arising from people's capacity to dream together. They will ultimately realize that there is not much difference between the state of dreaming and that of being awake. Maya, a promising artist, and the elusive Jamel are deeply in love. One night, Maya dreams that Jamel is killed. As she wakes up, she discovers him unconscious beside her. As Jamel's situation deteriorates, Maya has to act quickly in a world that is becoming more and more incomprehensible.