The story of four young men, friends since childhood, who take an ill-advised camping trip to the farthest reaches of the West Wales coast. James has been diagnosed with a terminal illness so he and his friends know that the trip will be their last together. They use it both as an opportunity to experience the joy of a group adventure and to resolve the latent tensions that affect the group. The results are touching and funny, leaving an enduring sense of the courage and the dignity to be found in James and the beauty to be found in the friendship between him and the three other men.