Wayland returns home after being badly injured in the war in Afghanistan, the legacy of his injuries are epileptic seizures. To compound his sense of isolation his daughter has vanished without a trace. He is determined to find her. His investigation uncovers a dark, sinister world where nothing is quite what it seems. His quest becomes not only about finding her but also about discovering who and what he has become. Wayland is looking for something he left behind in the killing fields of Helmand Provence, his humanity and his soul.