Jeanne Millet, a filmmaker going through a bad patch, heads for the provinces to present one of her latest films. Her itinerary will lead her to pass several borders between love and friendship, hope and disappointment, cinema and routine daily life. So many territories where kisses and hugs are the only valid passport.