Charles and Pierrot are inseparable. When Charles takes early retirement, it seems the world is their oyster. They can spend even more time together. Their motto is simple: "Make the most of life and have fun!". Their lively imaginations fill their days with many adventures, while the women in their lives keep a close, tender and sometimes anxious watch.