The Hungarian Aro Tolbukhin in 1981 was arrested for having burned alive seven people in the infirmary of Guatemala's Misión del Divino Redentor. In detention, Aro Tolbukhin also confessed to having killed five women then burning their corpses. He also pleaded guilty to having assassinated another seventeen women, all pregnant.