Violeta is willing to do anything to find her missing kid. Elena keeps a strange secret. Lola wants to settle her debts with the past. Juana needs someone who loves her unconditionally and Enriqueta just looks for someone who makes her laugh. These five women have something in common, all of them are linked to Diamond Flash, a mysterious character who will change their lives forever.