Martje is the succesful manager of a laundry, but has a poor social life. Since the amputation of one breast, she loses confidence in herself. She has falls in love with Leo, a new employee. After a humiliating incident with him, Martje imprisons the man she loves. Torn by her extreme emotions, she slowly drifts away from reality.