Far from picture-postcard Paris, Max and his petty criminal gang hang out in the lower depths of an urban fringe group fueled by parties, sex, and drugs. A 48 hour "trip-tease" and an escalation of crazy situations in the lower depths of Panama. Welcome to the land of the cannibals!