Jîn is something of a Red Riding Hood, a 17-year-old girl determined to live, to participate in life no matter what it takes; and to this end she finds herself battling her way bravely through dark forests.The film opens with Jîn fleeing an armed organization in the mountains for an unknown reason. She spends solitary days in the mountains and forests hiding both from organization members and from security forces. Her aim is to get to the big city, to achieve her dreams of new and wider worlds unknown to her until now.