Scotland, present day. In love with two women, drug dependent Jonnie Condor escapes the city life with voluptuous Jackie Fox. They drive into the wilds of snowy Scotland and search for happiness in time-warped Happy Valley. Jonnie tries to convince Jackie to love him, but she is not interested in his changing moods and silent pauses, and deserts him for someone her own age.