Belarus has been under dictatorship of Lukashenko for 15 years. Miron (23) is not interested in politics. However, the next concert of his 'apolitical' rock band triggers off an anti-regime manifestation. Miron, is enlisted for the army for 15 months by way of punishment for 'fomenting political unrest among young people'. And this is just a beginning.. A film inspired by the story of Frank Viachorka, activist of the Belorussian opposition.