For 100 years the movie business has been driven by entrepreneurs ploughing all their passion and energy into bringing entertainment to the masses. This film is about one such individual, an independent filmmaker with a burning ambition to make movies. But things take a downturn when he is late for a meeting with a top Hollywood movie executive and then later his agent fires him.