Guido is a forty year old man just interested in women, cars and the good life. One evening he is preparing to go out with a new flame. Suddenly his ex wife Silvia arrives and leaves their 8 year old daughter Arianna with him. Guido has to renounce to the date and, maybe for the first time in his life, try to be a real father but without success. Later on, while she’s helping her father to find a lost screwdriver, the little girl mysteriously disappears. Hence Guido lives a series of bizarre adventures that revolve around a mysterious Lost Property Office, and that leads him to meet Sophie, a neighbour he had never noticed before.