A contemporary music-driven drama, tinged with magic and special effects, that takes you on a journey from innocence to adolescence. When Bebette's artistic and unconventional behaviour is interpreted as disruptive and anti-social, she is projected from the beauty and security of her dream world into a bleak and sometimes frightening reality. In an effort to escape the torment in her mind, she runs!