20 year old Edmée, who has recently lost her parents, leaves Brussels to live with cousins she doesn't know in a remote village in Flanders. Discovering the rural nature of this family where everything is alien to her, Edmée also discovers her femininity and the power of seduction she has over her two cousins. A dangerous game that exacerbates the young men's sex drive and catalyzes uncontrollable behavior that casts the three young people into a dark spiral of violence.