Months after disappearing from her life, Nicole's son Guillaume unexpectedly reappears annnouncing he's married a very wealthy woman at least twice his age. Guillaume expects his mother will host an opulent feast for them, swearing to her that he has cleaned up his act and started a new life. His old lifestyle of drug-using dissipation is in the past.