Thoughts on time and space, zero and the infinite, concepts which have taken on a new depth in the 20th century which they did not have before and which have developed from Einstein's research and discoveries. The music and the text are interpreting those continuous transformations which are taking place on the screen helping the viewer understanding the evolution of the images.