A famous international concert violinist who no longer performs. Embittered and haunted by a guilty secret, he retires to a remote mountain village in Spain. He lives alone and is regarded by the villagers with a mixture of suspicion and disdain. The arrival on holiday of his housekeeper's beautiful daughter, Inma, upsets his quiet existence and re-awakens long buried emotions and old wounds.