Martin is a poet, a quiet but tenacious dreamer, who, for years, has been working on his great play about cloud castles, flying pirates and a feisty princess. His secret role model for the leading character is his good friend Isabel, a cheeky young woman who is waging war on genetically modified seeds around the world. And she's leaving tomorrow to go to drought-plagued Mali in the middle of Africa for the next three years. Lo and behold, Martin confesses his love to her at the departure desk. A confession which would have meant the world to Isabel some time ago, but now comes too late to change things.