Following the trend of revival, four buddies decide – forty years later – to reunite their rock band, which had known brief success in the 70’s under the name of Smoke. First believed to be a scam aimed at saving one of its members from bankruptcy, this comeback takes an unexpected turn and gives each members a unique chance to take revenge on life.