Samantha is a young and attractive painter, a bit disconnected of the world. One day she receives a video tape which shows her own killing in Istanbul, and she starts to hear a male voice inside her head. On the edge of insanity, the off voice will give her tracks to build a puzzle with pieces and master works such as Kandinsky's, Rothko's or Munch's.