Late one evening Alex suddenly abandons his girlfriend, Simone, to pursue the beautiful Aimée. In his encounter with Aimée time and place dissolve for him and he becomes a stranger to Simone, to whom he cannot return. Alex's future is Aimée's love, but does he have the courage to embrace it?