Despite their weekly training sessions the volleyball ladies THE OPTIMISTS (66-98) have not played a match for 30 years. Now this is exactly the plan. But against whom? Rumours say there is a group of handsome Swedish gentlemen across the boarder. Goro (98) is the Queen of the team with her will power and purple Converse shoes. Laughter is their match strategy.