Miguel, a physics student, after having previous disastrous love relationships, finally meets the right girl. All seems over when she get a scholarship to study in England. The day that she is able to come back and visit, Miguel wants to take advantage of his parents being away to use his house as a love nest. To Miguel's surprise, his troublesome brother decides to pass by the day before.