The story of Pål and his friends Eva, Lena, Lena, Johnny and the streets and squares of Göteborg. Pål dreams of success in the world of music, but he has a major obstacle – himself: his deep thoughts constantly get him into trouble. On an emotional journey one summer in Göteborg he is thrown between passion an deceit – love, reconciliation and deliverance.