Roy Arnie has a dream. One day he will run his own circus and conquer the world. Today, however, he is a stable hand working in the Circus Stromowski. Roy Arnie invites his buddies to come and work at the circus. He introduces them to the star attraction: Jimmy the elephant. Formerly a great sight, he has become addicted to every drug. Jimmy is the key to Roy Arnie’s dreams.