When D and H decide to sell the home they have loved and lived in for two decades, they begin a process of saying goodbye to their shared history under the same roof. The upheaval causes anxieties to surface, and wife and performance artist D struggles to control the personal and creative aspects of her life with H. Dreams, memories, fears, have all imprinted themselves on their home, which exists as a container for their lives and has played such an important role in their relationship.