In a moment of anger and despair Harald does something he had dreamed about for a long time: He kidnaps Lisa, his daughter that he is never allowed to see. Suddenly he has his hands full. Not only does he have the police and a terrified ex-wife on his tail, but Lisa does not share her father's dream about a new life abroad, and she has a dream of her own that she would like to realize ...