Little Dina is the unwitting cause of a tragic accident for which her grief-stricken father will never forgive her. Deprived of maternal love, the wild-child grows to womanhood torn between her morbid thoughts and a lust for life. Gradually lured out of her isolation by music and devoted tutor, Dina continues to comfort herself by conjuring up her mother's ghost...