Nijat, an emotionally empty young man, visits his childhood town of Goychay after years of living abroad. Enigmatic about his occupation but clear about his financial distress, he seeks an old family friend’s help to sell his deceased father’s house. Ali, a construction foreman from Baku, anticipates a significant career boost. Already appointed assistant to the regional manager of a major road construction unit, he intends to relocate to Goychay, along with his wife and baby son. In the meantime, he lives at his boss’ house and develops a close friendship with him. During the three days it takes to find a new owner for Nijat’s house, everyone involved in the transaction will have to challenge themselves with moral and ethical questions they never had to face before.