A small town nestling in the middle of a snowy expanse. In a crowded hall, musicians are warming up. Cacophony. The conductor calls for silence. On a river bank at dawn, an old man is fishing alone. Nearby, a band of Indians are marching to music for the carnival, while in his bedroom, a teenager struggles with his tie to the deafening sound of symphonic heavy metal rock. Between community and moments of solitude, through a series of lively Friday evening rehearsals and the interminable republican ceremonies, the film takes us to the heart of this colorful community in search of harmony.