It's the day before Election Day. We land by a gas station, stuck in the middle of nowhere. Lasse runs the station. That is, when he hasn't excused himself to work on his con-amore project: re-building an old Tiger Moth aeroplane. Lasse dreams of once swooping over the Norwegian heartland himself.