Let’s imagine there’s a new occupation and it’s called “replacement.” Let’s imagine that an unemployed man practices it every day, this occupation. And thus that he works really hard and that he’s a happy man in his own way. He does nothing but take the place, sometimes just for a few hours, of someone who has absented himself, for reasons that can be more or less serious, from his official job. He is content with little, our hero, but money isn’t everything in life: there’s the need to stay in shape, not to let yourself go in a moment, as they say, of deep crisis. Let’s imagine then that there’s a young man of twenty, his son, who plays the sax divinely and so is lucky because he’s an artist. And let’s imagine Lucia, uneasy and circumspect, who is hiding a secret behind her desire to get on in life. Will they manage to reach the next episode safe and sound?