One man’s life unravels in a tension-fuelled ninety minute race against time. Ivan Locke has the perfect family, his dream job, and tomorrow should be the crowning moment of his career. But one phone call will force him to make a decision that will put it all on the line. Once Ivan’s journey has begun, there will be no going back.