Running away, 12-years-old Céline hides in a red truck. She meets Peter, a Scottish truck driver in his forties. Along the roads, the stops and the encounters, Céline experiences her first true moments of childhood with lightness and trust. She wants to see it all, to discover it all. Peter becomes the friend of her dreams. He offers this wounded child a chance to finally have a normal life.