They come from all over Eastern Europe: Russia, Ukraine, Moldavia... The oldest ones appear no more than 25; as for the youngest, there is no way of telling their age. They spend all their time hanging around the Gare du Nord train station in Paris. They might be prostitutes. Daniel, a discreet man in his early fifties, has his eye on one of them, Marek. Gathering his courage, he speaks to him. The young man agrees to come and visit Daniel the following day at his place, with wholly unpredictable consequences. Daniel will have to learn to fight to defend himself and the youth from the violent reaction of the group, led by a brutal man who is determined not to loosen his grip.