Stockholm, 1982. Bobo, thirteen years old, shows much intiative in dealing with her troubled adolescence. Her best friend is Klara, same age, like her proudly refuses to fit in with the other kids at school. Bobo plays the bass and Klara the drums. They love punk rock and want to form their own band. They come to a turning point when they meet Hedvig, a very good (classical) guitar player. They convert her to rock music and persuade her to cut off her hair, thus infuriating her mother, and eventually start playing together. Their motto is: “Punk never died.” They are inseparable, until they meet a boy who has already made a name for himself in the city’s emerging “rock” scene, to whom both Bobo and Klara take a fancy. The film is based on the graphic novel Aldrig Godnatt by Coco Moodysson, the director’s wife.