19 year old Bert sits in the shade of a tree in Yo Park. Cassandra Warrior feeds her daughter Diamond Rose. Daniel Runs Close sweats under the sun at Wounded Knee Memorial site. Kassel Sky Little puts his boots on at the Waters Rodeo. Vanessa Piper is alone in the middle of Badlands. Lance Red Cloud hangs out behind the gas station at night. It is summer and they all live here, at the Pine Ridge Reservation in South Dakota, USA.