Maria and Loukas decide at the same time and for no apparent reason to run away from their homes. Each of them has to deal with their personal problems: Maria is stuck in a wealthy marriage with Dimitris while raising their two children. Loukas is unemployed and full of debts. Both of them run away from their personal issues, both of them begin wandering in modern day Athens. They come across a series of controversial events and meet with strange characters. Furthermore, various people seem to be on their track; Maria is followed by two policemen. Loukas is followed by a weird stranger dressed in black, Joseph, who desperately wants something from him.