From cult director Quentin Dupieux’s laboratory comes Wrong Cops, a poetic tale revealing the absurd life of a police squad in a nondescript future where crime has all but been eradicated. Driven by the haunting sounds of electronic music, Wrong Cops is an off-beat comedic account of cops behaving badly.