It is Christmas Eve in a small suburb. A taxi careers across a bridge, plows down a passer-by and crashes into the railing, where it stops, teetering over the river below. Gas leaks from the taxi and flows toward a glowing cigarette in the road. It is about to explode. In and around the taxi are eight people with eight different dreams.