Enrico Fiabeschi is alone in Bologna. Anna, his girlfriend, left him. He has no job. He didn’t even graduate from university, despite all the years spent studying. His friends have gone their separate ways and Enrico feels like the city itself has abandoned him, as a foreign, almost hostile, entity, forcing him to go back to Calabria. Once there, his memories and the inhabitants of the small town of Cuculicchio seem to be frozen in the past, pushing him to question his life. Fiabeschi will try to find the answers in his own way, focusing on the direction he wants to go in his life and maybe finally recognizing his true love.