Young Claudia works in a supermarket where she promotes various types of products. One night, she ends up in the emergency room with severe appendicitis and meets Martha, a patient, laying in the bed next to hers. Despite their differences, the two women bond and Martha manages to win Claudia’s trust, letting her into her peculiar family’s life. But Martha’s health declines quickly, prompting Claudia to take care of her five children, creating with each of them a very deep connection.