Joe Doherty, a recently suspended policeman, under investigation following the death of a suspect in custody has another thorn in his side, and Dudley, his younger brother who, preferring the seedy world of drugs and dirty money, rip off crime boss Jimmy McCarthy. Three days later, during a party at Joe's house, two heavies arrive to kill Dudley, but a case of mistaken identity leaves an innocent dead.