Swedish artist Anna Odell invites us to a grim class reunion with a twist. What happens when old hierarchies and truths are questioned from an unexpected voice? This film investigates how far, too far reality is. It traverses the border between fiction and reality with Odell playing the main character, using her own identity and life story to go into unspoken and invisible hierarchical structure. By processing the story in multiple layers, the complexity of power and exclusion is revealed and the dynamics of the group is exposed.